— Ekonomisk förvaltning

Få hjälp med ekonomisk förvaltning i Örebro

På Interesta har vi samlat våra specialister under ett och samma tak för att kunna erbjuda er ekonomisk förvaltning anpassad just till er förening. Genom att anlita oss skräddarsyr vi ett upplägg som möter just er BRF:s behov. Vi hjälper till att sköta skatter och deklarationer, vägleda styrelsen i sitt arbete samt löpande hantering av ekonomin. Vi kan även bistå med professionell rådgivning rörande ekonomiska-, juridiska- och tekniska frågeställningar. Med Interesta får er BRF en trygg heltäckande partner.

Illustration: Få hjälp med ekonomisk förvaltning i Örebro

Ekonomisk förvaltning med det lilla extra, i Örebro

När ni anlitar oss för ekonomisk förvaltning i Örebro innebär det att vi

  • Sköter den löpande hanteringen av hyror och avgifter
  • Ser till så att föreningens fakturor betalas i tid
  • Sköter den löpande bokföringen
  • Ser till så att deklarationer och andra rapporter lämnas in i tid och enligt gällande myndighetsregler
  • Sköter föreningens register och förteckningar
  • Ansvarar för årsredovisningen och hjälper till i samband med årsstämman

Vi ser också till att jobba flitigt med optimering utav er förenings befintliga kostnader. Detta gör vi genom bland annat ränteupphandlingar och underhållsplaner.  Att optimera föreningens kostnader bidrar till att ni i styrelsen kan planera för de mer omfattande renoveringarna, som stambyte till exempel, utan att behöva chockhöja föreningens kostnader.

Ekonomisk förvaltning samlat på en digital plattform

Genom att anlita oss för ekonomisk förvaltning i Örebro får ni tillgång till en digital plattform där vi samlar alla uppgifter och all information rörande er förenings ekonomi. På Interesta tycker vi det är viktigt att jobba transparent och via plattformen får ni full insyn i vårt arbete. Det finns också möjlighet att enkelt få ut en mäklarbild eller förteckning över de specifika lägenheterna, vilket underlättar för medlemmarna.

 

Plattformen gör det möjligt att se

  • Attestering av fakturor
  • Integration mot föreningens bankkonto
  • Ekonomiska rapporter
  • Dokumenthantering
  • Förteckningar
  • Ärendehantering

01

Specialister

Vi bistår med ett team av specialister som ser till att skräddarsy ett koncept som möter er förenings behov.

02

Trygghet

Vi hanterar löpande arbete kring ekonomin och vägleder styrelsen och medlemmar i att fatta rätt beslut.

03

Omtanke

Vi ser till att föreningen mår genomgående bra.

Vill du veta mer om ekonomisk förvaltning i Örebro?

Kontakta oss genom att slå oss en signal eller fyll i formuläret.

Interesta AB skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att tillhandahålla begärda tjänster. Genom att klicka nedan ger du ditt godkännande till att Interesta AB lagrar och behandlar personuppgifterna ovan i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet.