Ekonomisk förvaltning med det lilla extra
Genom att anlita oss för er BRF ekonomiska förvaltning ser vi till att hantera nedanstående arbetsuppgifter rörande er BRF i Falkenberg:
- Löpande avisering av månadsavgifter och hyror
- Vi tar emot fakturor och brev samt ser till att fakturorna betalas i rätt tid.
- Vi sköter den löpande bokföringen för bostadsrättsföreningen
- Säkerställer att momsdeklarationer och skatter lämnas och betalas i tid.
- Hantering av pantförteckning, medlemsförteckning och lägenhetsregister
- Upprättande av årsbokslut samt genomförande av bostadsrättsföreningens årsstämma.
För att er förening ska kunna känna en långvarig trygghet så hjälper vi till med att optimera bostadsrättsföreningen kostnader, genom bland annat ränteupphandlingar och underhållsplaner. På så sätt kan er förening planera för de större renoveringarna så som stambyten utan att behöva chockhöja medlemmarnas årsavgift.